top of page
Αναζήτηση
Εικόνα συγγραφέαGeorge Nikolaidis

Είναι η κατασκευή ιστοσελίδας ή eShop ένα απλό έργο;

Σε αυτό το ερώτημα δεν υπάρχει ΝΑΙ ή ΟΧΙ. Η απάντηση είναι : ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ. Εξαρτάται από τις προδιαγραφές και τις απαιτήσεις του έργου. Τα τελευταία χρόνια έχουν αναπτυχθεί πολλά εργαλεία που επιτρέπουν στη δημιουργία ιστοσελίδων σε λιγότερο χρόνο απ'ότι στο παρελθόν. Σίγουρα αυτή η εξέλιξη είναι προς όφελος όλων και κυρίως των πελατών μας. Η εταιρεία μας διαθέτει την απαραίτητη εμπειρία και τεχνογνωσία που απαιτούνται ώστε η νέα σας ιστοσελίδα να είναι επιτυχημένη.


Τι σημαίνει για εμάς αυτό;


Οι παρακάτω κατευθύνσεις που θα διαβάσετε μπορούν να σας βοηθήσουν, είτε κατά την αρχική κατασκευή της ιστοσελίδας σας, είτε μετέπειτα, κατά την αναβάθμιση ή ανακατασκευή της.



Eύκολη διαχείριση

Στο ανταγωνιστικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί, πρέπει να μπορείτε να ενημερώνετε το site σας συνεχώς. Η εύκολη διαχείρισή του, τόσο όσον αφορά τη διαχείριση των παραγγελιών, όσο και τη διαχείριση του περιεχομένου είναι σημαντική. Ένα δύσχρηστο site, για τη χρήση του οποίου πρέπει να ανατρέχετε σε “οδηγίες χρήσης” ή ακόμα χειρότερα ένα site που απαιτεί την παρέμβαση προγραμματιστή, θα σημαίνει είτε αυξημένα κόστη για την επιχείρισή σας, είτε ότι δεν θα ενημερώνεται αρκετά συχνά. Και οι δύο περιπτώσεις είναι μη επιθυμητές.




Γρήγορη φόρτωση.

Ναι, το γρήγορο φόρτωμα πρέπει να θεωρείται βασική απαίτηση πλέον. Όχι μόνο βοηθάει την κατάταξη της ιστοσελίδας / e-shop σας στο Google, όχι μόνο χαμηλώνει το κόστος της διαφήμισής του στο Google AdWords, αλλά είναι πλέον βασική απαίτηση και από τους χρήστες. Αν για παράδειγμα το e-shop σας χρειάζεται περισσότερα από 4 δευτερόλεπτα για να φορτώσει, σίγουρα χάνετε το 30% των επισκεπτών σας. Η Amazon σε πείραμα που έκανε, είδε ότι για κάθε 1/10 του δευτερολέπτου καθυστέρησης που έβαζε στο φόρτωμα της σελίδας της, έχανε 0,7% από τις πωλήσεις της! Αυτό σημαίνει 7% πτώση τζίρου για κάθε 1 δευτερόλεπτο καθυστέρησης!


Φιλικότητα προς τις μηχανές αναζήτησης

Η ιστοσελίδα ή το eShop σας θα πρέπει να μπορεί να διαβαστεί και να ευρετηριαστεί από τις σημαντικότερες μηχανές αναζήτησης, δηλαδή… την Google. Αν δεν το πετύχει αυτό, τότε θα χάνετε ένα σημαντικό κανάλι πωλήσεων που θα λειτουργούσε για εσάς δωρεάν. Φιλικό σημαίνει πολλές μικρές λεπτομέρειες που θα πρέπει να προσεχθούν στο τεχνικό κομμάτι της κατασκευής της ιστοσελίδας.


Φιλικό προς κινητές συσκευές (mobile, tablet)

Πάνω από το 25% των χρηστών σερφάρουν πλέον από κινητά ή tablets, ενώ σε πολλά websites το ποσοστό αυτό ξεπερνάει ακόμα και το 45% με έντονα ανοδική τάση. Μπορείτε και εσείς να δείτε το ποσοστό των επισκεπτών του site σας μέσω των Google Analytics (Kοινό > Κινητά > Συσκευές). Η τεχνική που έχει επικρατήσει τα τελευταία 5 χρόνια ως απάντηση στην παραπάνω εξέλιξη είναι αυτή του responsive design. To responsive design είναι ο τρόπος που συνιστάται και από την Google και πρακτικά είναι όταν το website / eshop προσαρμόζει αυτόματα όλο το του το περιεχόμενο στις διαστάσεις οθόνης του χρήστη, είτε πρόκειται για οριζόντιο είτε για κάθετο προσανατολισμό. Η εταιρεία μας θέτει σε πρώτο ρόλο την κατασκευή ιστοσελίδας / eshop σε responsive design.



Γρήγορη αναζήτηση

Η γρήγορη και έξυπνη αναζήτηση, ειδικά σε e-shop με πολλά προϊόντα, είναι απαραίτητη καθώς είναι σημείο κλειδί ανάμεσα στον χρήστη και την επιχείρησή σας.


Πλήρη Google Analytics & Reporting

Όπως στο φυσικό σας κατάστημα παρακολουθείτε πόσοι μπαίνουν κάθε μέρα, πόσοι από αυτούς αγοράζουν, τι τζίρο κάνουν και προσπαθείτε να βελτιώσετε το αποτέλεσμα, έτσι και στον online κόσμο είναι σημαντικό να έχετε πλήρη και σαφή εικόνα της συμπεριφοράς των χρηστών στο site σας και πάνω από όλα, να γνωρίζετε ποιες κινήσεις marketing αποδίδουν, ποιες όχι και σε τι βαθμό, ώστε να διατηρείτε τις πιο αποδοτικές από αυτές και να μπορείτε να τις βελτιώνετε. Υπάρχουν πολλά εργαλεία, που βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση, όμως το Google Analytics 4 θεωρείται το στάνταρ και η βάση στην οποία θα πρέπει να πατήσετε. Το Google Analytics 4 παρέχεται δωρεάν από την Google και η εγκατάστασή του είναι απλή, αλλά μια απλή εγκατάσταση δεν αρκεί για να έχετε την πλήρη εικόνα καθώς αυτό είναι κάτι που "χτίζεται" συνεχώς.



Εύκολο Checkout

Ένα από τα κρισιμότερα σημεία κάθε e-shop είναι το checkout, δηλαδή η διαδικασία ολοκλήρωσης των παραγγελιών. Εκεί είναι που ολοκληρώνεται ο πρωταρχικός στόχος κάθε e-shop, δηλαδή οι πωλήσεις. Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν αυτή η διαδικασία να είναι εύκολη, ξεκάθαρη και απλή για τον χρήστη. Kάθε τι που θα του αποσπάσει την προσοχή ή θα τον μπερδέψει είναι ικανό να αποτρέψει την πώληση.




Εύκολη δημιουργία προσφορών & εκπτωτικών κουπονιών

Η λέξη προσφορά είναι μια λέξη που "πουλάει" πολύ. Οπότε ανάλογα και με το αντικείμενο της επιχείρησής σας, ενδέχεται να πρέπει να τη χρησιμοποιείτε συχνά. Σε εμάς, η δημιουργία του eShop, δεσμευόμαστε ότι έχει εύκολο τρόπο δημιουργίας εκπτώσεων, προσφορών, εκπτωτικών κουπονιών ώστε να φέρνει αποτέλεσμα στον κλάδο σας και συνεπώς στα κέρδη σας.


Blog (Content Marketing)

Διατηρώντας ένα ενημερωμένο blog πετυχαίνετε πολλά πράγματα. Δημιουργείτε μια κοινότητα στοχευμένου κοινού που δρα περισσότερο με το περιεχόμενο του site σας. Προβάλλετε την προσωπικότητά σας και οι επισκέπτες έχουν έναν παραπάνω λόγο να αγοράσουν από εσάς καθώς πολλοί από εκείνους θα ταυτιστούν μαζί σας. Λαμβάνετε feedback από την αγορά (μέσα από τα σχόλια) και μπορείτε να μείνετε στοχευμένοι στις ανάγκες του κοινού σας.


Social Media

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest, Instagram, YouTube κτλ.) ανάλογα και με το αντικείμενο του e-shop σας, μπορούν να είναι άλλη μια σημαντική πηγή πωλήσεων, αλλά και εργαλείο ενδυνάμωσης του brand σας.



Συνεχής Βελτίωση

Το αποτέλεσμα που φέρνει το website / e-shop μπορεί να βελτιστοποιηθεί και η επιχείρησή σας να γίνει πολύ πιο κερδοφόρα, αν ενσωματώσετε μια κουλτούρα μέτρησης, δοκιμής και συνεχούς βελτίωσης.



Ενδιαφέρεστε για κάποια από τις υπηρεσίες μας; Μη χάνετε χρόνο, επικοινωνήστε μαζί μας!



25 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων

Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page